Servis ve Destek

AnasayfaServis ve Destek

Garanti

Mesa jeneratör tarafından montajı yapılanjeneratör  2 yıl süre ya da 1000 çalışma saati ile sınırlı olmak üzere işçilik, montaj ve malzeme kusurlarına karşı garantilidir.jeneratör seti ile beraber gönderilen garanti belgesini, sevk irsaliyesini ve jeneratöre ait faturayı muhafaza ediniz. Garanti kapsamında talep edecek olduğumuz servis desteklerinde garanti belgesi üstünde yer alan seri numarası bilgileri tarafınızdan talep edilecektir.Garanti kapsamı içerisinde talep edecek olduğumuz tüm destekleri 0216 420 00 03 pbx numaralı telefondan servis birimi ile görüşerek alınız.

 

Yedek Parça

MESA Jeneratör, jeneratörünüzün sorunsuz çalışabilmesi için orijinal yedek parça kullanımını tavsiye etmektedir.

ORİJİNAL YEDEK PARÇALAR

-Yüksek performans ve kalite

-Uzun kullanım ömrü

-Artan verimlilikle birlikte uzun vadede düşük maliyet ve jeneratörde kullanılan diğer parçaların ömrünün uzamasını sağlar.

Yer ve Güç Takibi

Mesa  Jeneratör, yılların birikimi ve uzmanlığı ile doğru enerji ihtiyacını saptamak için yapılan ön-keşif çalışmalarını, satın alma sırasındaki proje tasarımını ve jeneratör setlerine uygun yer seçimini kapsayan mühendislik hizmetlerini ücretsiz olarak sunmaktadır.

Bakım Hizmetleri

Mesa Jeneratör olarak Periyodik bakım ve Filtreli bakım hizmetleri sunmaktayız. Jeneratör setinin düzenli olarak periyodik bakımlarının yapılması jeneratör setini daha uzun süre sorunsuz ve yüksek performans ile kullanabilmesi ve oluşabilecek olan arızaların oluşmadan engellenebilmesi için son derece önemlidir. Jeneratör setinizin düzenli aralıklarla uzman ve eğitimli bir Emsa teknisyeni tarafından yapılması gerekmektedir. Bu bakımlar garanti süresi boyunca mutlaka yetkili servisler tarafından yapılmalıdır. Garanti süresi sona erdiğinde ise Mesa Yetkili servisleri ile yapacağınız periyodik kontrol ve bakım anlaşması ile jeneratör setinize 7/24 düzenli bir bakım hizmeti almış olacaksınız.

Arıza Destek

0332 233 0 818 Numaralı telefonumuzdan Servis Birimimiz ile irtibata geçerek arıza ihbarında bulunabilirsiniz.

Müracaatınız sırasında müşteri temsilcilerimiz tarafından talep edilecek bilgiler;

-Jeneratör seri numarası

-Jeneratör çalışma saati

Yapacak olduğumuz arıza bildirimlerinde jeneratör başından arama yapmanız halinde Müşteri Temsilcilerimiz tarafından telefonla teknik destek verilecektir.